Rustfritt stål, syrefast stål, varmebestandig stål

å sjekke ut Total: kr 0,00
Spørsmål og svar
Vi presenterer svar på de vanligste spørsmålene fra våre kunder angående kjøp i STAINLESS EUROPE nettbutikk:
1. Hva er leveringsformene?
Vi leverer våre produkter til kunder via budfirmaer. Det er også mulig å levere utenfor den polske, til landene i EU. I tillegg er det mulig å levere utenfor EU etter å ha blitt enige om transportkostnader.
2. Hva er leveringstid og levering?
Bestillingsperioden regnes fra øyeblikket for positiv autorisasjon av transaksjonen av betalingssystemer.
Leveringstiden er 3 virkedager etter at betalingen fra kjøperen er kreditert.
3. Hva koster det å levere?
Kunden vil vite den totale kostnaden for levering av bestillingen etter å ha lagt produkter i kurven, lagt inn nødvendige data og valgt leveringsland. Sammendraget viser verdien som skal betales. Det endelige beløpet som skal betales, avhenger av vekten av forsendelsen. 
4. Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige?
I vår nettbutikk håndteres betalinger av det elektroniske betalingssystemet Dotpay, Przelewy24 og PayPal.
5. Er det mulig å hente varene personlig?
Ja, det er mulig å hente direkte fra lageret i Warszowice etter å ha mottatt informasjon om at bestillingen er klar for henting.
6. Hva er en rabattkupong og hvordan kan den løses inn?
Rabattkupongen gir deg rett til å motta rabatt på påfølgende kjøp gjort av vår nettbutikk. Innløsning av kupongen er mulig for senere kjøp. Innehaveren av kupongen legger den inn i "Kurven", i et spesielt merket felt "Kupongkode", og systemet belaster en rabatt.
7. Er det mulig å kansellere en feilaktig bestilling?
Det er mulig å kansellere en feilaktig bestilling, for dette formålet, vennligst send en melding til følgende e-postadresse: shop@stainlesseurope. com, i tittelen: "Bestill kansellering" og ordrenummer. Informasjon om avbestillingen skal sendes innen 1 time fra tidspunktet for mottak av ordrebekreftelsen til Kundens e-postadresse.
8. Er det mulig å endre rekkefølgen?
Det er ikke mulig å endre rekkefølgen. For å gjøre dette, vennligst avbryt den feilaktige bestillingen (se punkt 7) og legg inn en ny bestilling.
9. De leverte varene er ikke i samsvar med bestillingen, hva kan gjøres i denne situasjonen?
I en slik situasjon, vennligst send inn en klage. Ved krav under garantien og manglende samsvar mellom varene og kontrakten, skal de kjøpte varene sendes tilbake til adressen for service sammen med kjøpsbeviset og en beskrivelse av klagen. Klagen kan sendes inn av kunden spesielt: skriftlig til følgende adresse:
Sklep internetowy Stainless Europe, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, med merknaden: KLAGE NETTBUTIKK
Det anbefales at kunden oppgir i beskrivelsen av klagen:
1. Informasjon og omstendigheter angående gjenstanden for klagen, spesielt typen mangel;
2. Be om måten å bringe produktet i samsvar med salgskontrakten eller erklæring om tilbaketrekking fra salgskontrakten;
3. Kontaktinformasjon til klageren – dette vil lette og fremskynde behandlingen av klagen fra selgeren.
10. Kan varene returneres?
Kunden som er forbruker har rett til å trekke seg fra kontrakten i omfanget av avstandsbestillinger, uten å gi en grunn, innen 14 dager fra datoen for levering av varene til kunden. Vi aksepterer kun ubrukte varer og varer som ikke har noen skade. Varer som selges til individuell bestilling og ikke-prefabrikkerte varer, er ikke gjenstand for retur. Individualitet består i å kjøpe varer fra nettbutikken med en annen teknisk spesifisitet enn den som er spesifisert på produktkortet.
11. Hva er klageprosessen?
Detaljert informasjon tilgjengelig her
opp
Butikk er i visningsmodus
Se full versjon av nettstedet
Sklep internetowy Shoper Premium