Rustfritt stål, syrefast stål, varmebestandig stål

å sjekke ut Total: 0,00 zł
Returer og reklamasjoner

RETURER

  1. Kunden som er forbruker (dvs. en person som inngår en kontrakt med Stainless Europe som foretar kjøp i nettbutikken for formål som ikke er direkte relatert til hans virksomhet eller profesjonelle aktivitet) har rett til å trekke seg fra kontrakten innen avstandsbestillinger, uten å oppgi en grunn, innen 14 dager fra datoen for levering av varene til kunden.
  2. Vi aksepterer kun ubrukte varer og varer som ikke har noen skade.
  3. Varer solgt til individuell bestilling refunderes ikke. Individualitet består i å kjøpe varer fra nettbutikken med en annen teknisk spesifisitet enn den som er spesifisert på produktkortet.

RETURNER DOKUMENT
For å returnere, skriv ut en PDF-fil som inneholder returskjemaet og legg det ved pakken. Filen finner du her

TILBAKEBETALING
Etter levering av pakken som inneholder de returnerte varene og postering i vårt lager, vil refusjonsprosedyren finne sted. Refusjon for varene er mulig på grunnlag av kjøpsbevis og bekreftelse på entydig identifikasjon av produktet og vil ta opptil 14 virkedager til bankkontonummeret oppgitt av kunden i returskjemaet.

RETURKOSTNAD
De direkte kostnadene ved å returnere varene, dvs. kostnadene for emballasje og retur av varene i forbindelse med tilbaketrekking fra avstandskontrakten, skal bæres av kunden.

KLAGE

  1. Stainless Europe er ansvarlig under garantien for fysiske feil som eksisterte på kjøpstidspunktet eller som følge av en årsak som ligger i varen som selges samtidig og for manglende samsvar mellom varene og kontrakten.
  2. I tilfelle krav i henhold til garantien og manglende overholdelse av varene med kontrakten, skal de kjøpte varene sendes tilbake til adressen for service sammen med kjøpsbeviset og en beskrivelse av klagen.
  3. Klagen kan sendes inn av kunden spesielt:
    Boryńska 4, 44-240 Żory, med merknaden: KLAGE NETTBUTIKK
    Det anbefales at kunden i beskrivelsen av klagen: (1) informasjon og omstendigheter angående emnet for klagen, spesielt typen mangel; (2) be om måten å bringe produktet i samsvar med salgsavtalen eller en erklæring om prisreduksjon eller tilbaketrekking fra salgsavtalen; og (3) kontaktinformasjon til klageren - dette vil lette og fremskynde behandlingen av klagen fra selgeren. Kravene gitt i forrige setning er bare anbefalinger og påvirker ikke effektiviteten av klager som sendes inn uten den anbefalte beskrivelsen av klagen.
  4. Ekstern forstyrrelse av varene (reparasjoner utført uavhengig eller av andre personer uten passende kvalifikasjoner) kan være grunnen til å nekte å vurdere krav om at varene overholder kontrakten.
  5. Individuelle innstillinger på kundens datamaskin og skjerm som forårsaker feil eller forvrengt visning av informasjon om varer (f. eks. farger) kan ikke være grunnlag for en klage.
  6. Når gjennomføringen av en berettiget klage innebærer å sende kunden nye varer eller fjerne avvik, skal kostnadene for den nye leveransen bæres av Stainless Europe.
  7. Garantien gis bare hvis et garantidokument ble utstedt sammen med utgivelsen av varene og bare under de vilkår som er angitt i dette dokumentet.

FRIST FOR BEHANDLING AV KLAGEN

Etter å ha mottatt klagen og de påklagede varene, vil Stainless Europe vurdere klagen innen 14 dager og sende kunden et svar på post- eller e-postadressen som er angitt av ham. Unnlatelse av å svare på klagen innen ovennevnte periode skal anses å ha tatt hensyn til klagen. Dersom det er nødvendig for å avgi sakkyndig uttalelse eller ta stilling fra distributøren/produsenten av Varene – vil Kunden bli informert om at fristen for å behandle reklamasjonen kan bli forlenget. For å overholde fristen er det tilstrekkelig å sende brevet per post. Hvis klagen aksepteres, vil den bli implementert innen 14 dager etter avgjørelsen om legitimiteten.

 

Eventuelle uklarheter som følge av transaksjonene som er gjort, er forklart i forskriften til nettbutikken

opp
Butikk er i visningsmodus
Se full versjon av nettstedet
Sklep internetowy Shoper Premium